7 pakkausvinkkiä

7 pakkausvinkkiä

Menitpä sitten ulkoilemaan tunniksi tai kahdeksi, mukaan on aina hyvä ottaa pientä purtavaa. Jos eksyt, pidät taukoja, tai kävelet pidemmälle kuin oli tarkoitus, tarvitset ravintoa pysyäksesi virkeänä ja valppaana. Mieti kuitenkin, minkälaista evästä otat mukaasi seuraavalle vaelluksellesi. Tässä muutama vinkki:

  • Valitse ruokia, jotka kestävät repussasi kovaakin tärinää ja puristusta.
  • Muista paino. Mitä pidempään kannat reppuasi, sitä kevyempi sen tulee olla.
  • Ota mukaasi pienet annokset esimerkiksi ketsuppia, suolaa, pippuria, hilloa ja maapähkinävoita; niillä saat ruokaasi helposti lisämakua.
  • Muista aina ”Pack it in, pack it out” –sääntö: vie mukanasi kaikki roskat jotka toitkin, myös hedelmien kuoret.
  • Mikäli haluat säästää tilaa tai pitää reppusi kevyenä, käytä kuivattuja ruoka-aineita tuoreiden sijaan.
  • Muista vesi! Todennäköisesti rehkit kovasti ja myös hikoilet, joten nestehukalta välttyäksesi sinun tulee juoda normaalia enemmän.
  • Kaipaatko uusia välipalaideoita? Vieraile sivuillani www.andersklint.com

Kommentit