Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi

Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi

Kiitos teille asiakkaamme, Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen tekemän tutkimuksen mukaan. Tiedot perustuvat Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2014 -tutkimukseen. Tutkimuksessa selvitettiin 1008 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Partioaitta ohitti nyt Intersportin, joka on tänä vuonna toisella sijalla. Taloustutkimuksen teettämässä branditutkimuksessa 2014  mukana olleet urheiluliikkeet:
Budget Sport, Intersport, Kesport, Partioaitta, Sportia, Stadium, Top-Sport

Kolmatta tilaa pitää viime vuoden tapaan Sportia.

Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta.

Tutkimus tehdään joka vuosi ja alla kysyttyjä aiheita:

  • Brändin tunnettuus ja arvostus (arvostusindeksi)
  • Brändin arvostus käyttäjien keskuudessa (asiakas-tyytyväisyysindeksi) sekä brändin käyttö (käyttää pääsääntöisesti/lisäksi)
  • Brändin arvostus eri kohderyhmissä monipuolisten taustamuuttujien mukaan 
  • Brändin suosittelu 
  • Mainonnan huomaaminen ja vaikutus brändin arvostukseen 
  • Kilpailijavertailu ja brändin positio markkinoilla markkinaportaiden avulla 
  • Brändin arvostuksen kehitystrendi

Saavutettu kärkisija on pitkäjänteisen työn tulosta, josta on kiittäminen koko Partioaitan henkilökuntaa.  Emme olisi myöskään saavuttaneet tätä ilman aktiivisia, uskollisia asiakkaitamme. Kiitämme teitä nöyrästi ja aiomme palvella teitä jatkossakin asiantuntevasti ja innokkaasti.

Lue uutinen Markkinointi&Mainonta -lehdestä: Marmai

Kommentit