Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi jo kolmatta kertaa peräkkäin 2016

Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi jo kolmatta kertaa peräkkäin 2016

Kiitos teille asiakkaamme! Jo kolmatta vuotta peräkkäin Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen tekemän tutkimuksen mukaan. Tiedot perustuvat Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2016 -tutkimukseen. Tutkimuksessa selvitettiin 1005 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Kiitos asiakkaillemme - Olemme arvostetuin brändi, kolmatta kertaa peräkkäin!

Partioaitta oli kolmannen kertaa peräkkäin arvostetuin urheilukauppabrändi. Taloustutkimuksen teettämässä branditutkimuksessa 2016 mukana olleet urheiluliikkeet: 
Budget Sport, Intersport, Kesport, Partioaitta, Sportia, Stadium, Top-Sport ja XXL.

Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta.

Tutkimus tehdään joka vuosi ja alla kysyttyjä aiheita:

  • Brändin tunnettuus ja arvostus (arvostusindeksi)
  • Brändin arvostus käyttäjien keskuudessa (asiakas-tyytyväisyysindeksi) sekä brändin käyttö (käyttää pääsääntöisesti/lisäksi)
  • Brändin arvostus eri kohderyhmissä monipuolisten taustamuuttujien mukaan 
  • Brändin suosittelu 
  • Mainonnan huomaaminen ja vaikutus brändin arvostukseen 
  • Kilpailijavertailu ja brändin positio markkinoilla markkinaportaiden avulla 
  • Brändin arvostuksen kehitystrendi

Saavutettu kärkisija on pitkäjänteisen työn tulosta, josta on kiittäminen koko Partioaitan henkilökuntaa.  Emme olisi myöskään saavuttaneet tätä ilman aktiivisia, uskollisia asiakkaitamme. Kiitämme teitä nöyrästi ja aiomme palvella teitä jatkossakin asiantuntevasti ja innokkaasti.

Kommentit