Merkkiehdotukset

    Kategoriaehdotukset

      Hakuehdotukset

        Tuotteet

        Palautukset ja reklamaatiot

        60 PÄIVÄN VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

        Vastaanotettuasi tilauksesi, sinulla on 60 vrk aikaa ilmoittaa palauttavasi, tai vaihtavasi tuotteen eri kokoiseen tai väriseen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita, myös tarjoustuotteita. 

        Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Asiakas vastaa tuotteen arvon alentumisesta. Jos tuotetta on käytetty, tai muutoin asiakkaan toimesta tuote on muuttunut jälleenmyyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tuotteesta koko sen arvolla. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Mukaan tulee liittää myös kopio lähetysluettelosta tai kuitista. Jos olet samaan tilaukseen tilannut useampia tuotteita ja nämä ovat toimitettu sinulle monessa eri paketissa, voit halutessasi palauttaa tuotteita yhdessä paketissa.

        Palaututukset käsitellään normaalisti 1-3 arkipäivässä. Ruuhkaisina aikoina, kuten joulu- ja alennusmyyntien aikana, palautusten käsittely saattaa kestää pidempään.

        HUOM! Myymälästä ostettuja alusvaatteita ei voi palauttaa.


        ILMOITUS PALAUTUKSESTA


        Voit ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen, jolloin tiedämme odottaa palautustasi. Ilmoitus tehdään yhteydenottolomakkeen kautta.

        ILMAINEN ASIAKASPALAUTUS POSTIN TOIMIPISTEESTÄ TAI ASIAMIESPOSTISTA


        Jos päädyt palauttamaan tuotteen, kyseessä on kaupan purku. Tällöin tavaran palautettuasi Partioaitta maksaa takaisin sinulle maksamasi kauppahinnan sekä mahdolliset alkuperäisen tilauksen posti- ja käsittelykulut. Jos palautettava lähetys painaa yli 2 kg (paketti), vie se postiin. Postissa voit asioida suoraan tiskillä ja pyytää palautusta Partioaitalle sopimusnumerolla 612002. Palauttaessasi saat kuitin kuljetettavaksi jättämästäsi lähetyksestä. Palautuksen syytä ei tarvitse perustella. Palautus on ilmainen.


        ILMAINEN ASIAKASPALAUTUS POSTIN PAKETTIAUTOMAATISTA


        Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Pakettiautomaattiin  lähetyksessäsi mukana olevalla lähetystunnuksella (JJFI...). Lue tarkemmat ohjeet Postin sivuilta: tilauksen palauttaminen. Voit myös palauttaa lähetyksen mihin tahansa Postiin. Jos paketin palautusaika on mennyt umpeen, palautus on tehtävä Postin toimipisteessä tai asiamiespostissa.


        PALAUTUS MYYMÄLÄÄN


        Voit palauttaa ostamasi tuotteen myös mihin tahansa myymäläämme. Myös tässä tapauksessa voit ilmoittaa meille etukäteen palautuksesta. Myymälässämme hyvitys maksetaan takaisin samaa maksutapaa käyttäen millä alkuperäinen tilaus on maksettu. Kortilla maksettu tilaus hyvitetään takaisin kortillesi. Ota mukaasi tilauksen mukana tullut lähetysluettelo tai sähköpostiisi tullut tilausvahvistus.

        Käteisellä emme valitettavasti voi hyvittää yli 100 euron palautuksia. Jos olet maksanut tilauksen verkkopankilla, maksamme hyvityksen pankkitilillesi, jolloin rahat on sinulla parin pankkipäivän sisällä. Kassalla saat kuitin palautuksesta. Klarnalla tehdyistä tilauksista saat Klarnalta sähköpostitse ilmoituksen hyvityksestä.


        HUOM! Outlet-myymälästä ostetuilla tuotteilla ei palautusoikeutta.


        REKLAMAATIOT JA TAKUUPALAUTUKSET


        Valitettavasti aina silloin tällöin käy, että laadukkaissakin tuotteissa on virheitä. Useimmilla toimittamillamme tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu, usein vuoden takuu, joissakin tuotteissa pidempi. Takuu on valmistajan myöntämä vapaaehtoinen ja ylimääräinen etu kuluttajalle. Takuu ei rajoita kuluttajansuojalain mukaista myyjän vastuuta, jos tuotteessa on virhe.


        Kuitti ostoksesta helpottaa ja nopeuttaa virheilmoituksen käsittelyä. Jos tuotteessa on virhe, siitä voi valittaa myyjälle ilman kuittiakin. Valitusoikeus ei ole sidoksissa kuittiin, mutta kohtuullisessa mittakaavassa ostoajankohta ja -paikka on kyettävä esim. tiliotteesta tai muuten tarvittaessa esittämään.


        Takuuasiat, ja virheilmoitukset käsitellään aina yksilöllisesti. Pelkkä valokuva virheestä, tai suullinen selostus virheestä harvoin korvaa virheellisen tuotteen näkemistä luonnossa.


        Tästä syystä ota ainakin epäselvissä tapauksissa aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta tai puhelimitse: 020 7760 719 (puhelun hinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min). Saat ohjeet, miten edetä.


        Selvissä tapauksissa voit käyttää Postin asiakaspalautuspalvelua, mistä enemmän alla.


        Takuukysymyksissä ja virheellisiksi ilmoitetuissa tuotteissa ensisijaisesti korjataan virheellinen tuote. Mikäli korjaaminen ei ole mahdollista, asiakkaalla on mahdollisuus saada uusi tuote tilalle, tai viime kädessä perua kauppa. Pääsääntöisesti vialliset tuotteet lähetetään edelleen maahantuojalle, tai valmistajalle arvioitavaksi tai lausunnon antamiseksi. Edellä mainitusta syystä takuuasioiden käsittely saattaa kestää noin 2-3 viikkoa.


        JOS PALAUTAT TUOTTEET:


        - Pakkaa tuote alkuperäiseen pakkaukseen ja kaikki tuotteeseen kiinnitetyt laput paikoillaan

        - Liitä mukaan myös kopio ostokuitista, lähetysluettelosta tai tilausvahvistuksesta

        - Voit ilmoittaa palautuksesta yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse verkkokauppa@partioaitta.fi

        - Ilmoita Postissa palautuksen yhteydessä Partioaitan asiakaspalautustunnus 612002

        - Liitä mukaan tilinumerosi, jos maksoit tilauksen myymälässä

        - Voit myös vaihtaa tuotteen eriväriseen tai kokoiseen. Ilmoita minkä tuotteen, värin ja koon haluat tilalle

        - Lähetä paketti asianmukaisesti ja hyvin pakattuna osoitteeseen:


        Partioaitta Oy 
        ASIAKASPALAUTUS, SOP.NRO 612002
        Uusikatu 26, 90100 Oulu

        double-arrows-up
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Melkein valmista. Klikkaat nyt enää vain sähköpostitse saamaasi vahvistuslinkkiä!
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Ole hyvä ja kirjoita oikea sähköpostiosoite