Erittäin kestävä ja täynnä toimintoja oleva rinkka, jota on erittäin mukava kantaa.
Kuvaus
Tekniset tiedot
KOKOTAULUKKO
Erittäin kestävä ja täynnä toimintoja oleva rinkka, jota on erittäin mukava kantaa.
Kantojärjestelmä on suunniteltu paremmin naisen vartalolle sopivaksi. Sopii vaelluksille, talviretkille tai reppumatkailuun maailman ympäri. Melko vaatimattomasta ulkopuolestaan huolimatta Kajka on edistyksellinen vaellusrinkka klassiseen Fjällräven-henkeen. Puurunko on valmistettu suomalaisesta koivusta!
Uusissa Kajka-rinkoissa on puurunko edellisten alumiinisten sijaan. Uusi kehikko on valmistettu koivupuulaminaatista, joka on työstetty lopulliseen muotoonsa Ruotsissa. Puu on käsitelty ja laminoitu vettähylkivällä ja ympäristöystävällisellä liimalla. Puukehikko pienentää koko rinkan hiilijalanjälkeä 10 % ja 98 % alumiinikehikkoon verrattuna. Puukehikko on vahvempi ja kevyempi kuin alumiininen. Se kestää vääntöä ja kovaa kulutusta yhtä hyvin kuin alumiini. Jos jostain syystä kehikkoon tulee vikaa, niin sen voi vaihtaa helposti. Ensiapuna voi rikkoutuneen puukehikon tilalle kätevästi vaihtaa etuosan kompressiokiskon.
Kaikkien Kajka-mallien valmistuksen ja kuljetuksen aiheuttamat ilmastovaikutukset ovat korvattu tukemalla hankkeita, jotka vähentävät päästöjä muualla.
ASIAKKAIDEN JAKAMIA KUVIA TUOTTEESTA
Erittäin kestävä ja täynnä toimintoja oleva rinkka, jota on erittäin mukava kantaa.
Kantojärjestelmä on suunniteltu paremmin naisen vartalolle sopivaksi. Sopii vaelluksille, talviretkille tai reppumatkailuun maailman ympäri. Melko vaatimattomasta ulkopuolestaan huolimatta Kajka on edistyksellinen vaellusrinkka klassiseen Fjällräven-henkeen. Puurunko on valmistettu suomalaisesta koivusta!
Uusissa Kajka-rinkoissa on puurunko edellisten alumiinisten sijaan. Uusi kehikko on valmistettu koivupuulaminaatista, joka on työstetty lopulliseen muotoonsa Ruotsissa. Puu on käsitelty ja laminoitu vettähylkivällä ja ympäristöystävällisellä liimalla. Puukehikko pienentää koko rinkan hiilijalanjälkeä 10 % ja 98 % alumiinikehikkoon verrattuna. Puukehikko on vahvempi ja kevyempi kuin alumiininen. Se kestää vääntöä ja kovaa kulutusta yhtä hyvin kuin alumiini. Jos jostain syystä kehikkoon tulee vikaa, niin sen voi vaihtaa helposti. Ensiapuna voi rikkoutuneen puukehikon tilalle kätevästi vaihtaa etuosan kompressiokiskon.
Kaikkien Kajka-mallien valmistuksen ja kuljetuksen aiheuttamat ilmastovaikutukset ovat korvattu tukemalla hankkeita, jotka vähentävät päästöjä muualla.
Klikkaa kuvaa nähdäksesi tarkemmat tiedot