Uutinen 25.8.2021
Partioaitta on valittu seitsemättä kertaa alansa arvostetuimmaksi brändiksi.
Partioaitta on urheilu- ja vapaa-ajanliikkeistä arvostetuin brändi. Sijoituksemme kaikkien brändien joukossa on noussut aiemmasta ja on nyt 109 (123 vuonna 2020)
Vuosittain tehdyssä Brändien arvostus -tutkimuksessa suomalaiset kuluttajat arvioivat brändejä antamalla tuntemilleen brändeille arvosanan sen mukaan, kuinka paljon he kyseistä brändiä arvostavat. He kertovat myös, käyttävätkö he tuotemerkkiä pääasiallisesti tai lisäksi, sekä kuinka todennäköisesti he suosittelisivat brändiä (NPS -kysely). Lisäksi tutkimuksessa kysytään myös brändien hintatasosta: pidetäänkö brändiä halpana vai kalliina, ja koetaanko brändin tarjoavan hyvän vastineen siitä maksettavalle hinnalle. Brändien arvostus 2021 -tutkimuksessa selvitettiin 559 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Tutkimus tehtiin keväällä 2021 ja vastaajien ikähaarukka oli 15-79 vuotta.
Brändien arvostus -tutkimus on toteutettu vuodesta 1997 alkaen ja sen toteuttaa Taloustutkimus.
Lisätietoja tutkimuksesta ja listaus tutkituista yrityksistä Taloustutkimuksen sivuilta.
Suosituimmat tuotemerkit