27.9.2016
Kiitos teille asiakkaamme! Jo kolmatta vuotta peräkkäin Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen tekemän tutkimuksen mukaan. Tiedot perustuvat Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2016 -tutkimukseen. Tutkimuksessa selvitettiin 1005 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.
Partioaitta oli kolmannen kertaa peräkkäin arvostetuin urheilukauppabrändi. Taloustutkimuksen teettämässä branditutkimuksessa 2016 mukana olleet urheiluliikkeet:
Budget Sport, Intersport, Kesport, Partioaitta, Sportia, Stadium, Top-Sport ja XXL.
Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta.
Tutkimus tehdään joka vuosi ja alla kysyttyjä aiheita:
Saavutettu kärkisija on pitkäjänteisen työn tulosta, josta on kiittäminen koko Partioaitan henkilökuntaa. Emme olisi myöskään saavuttaneet tätä ilman aktiivisia, uskollisia asiakkaitamme. Kiitämme teitä nöyrästi ja aiomme palvella teitä jatkossakin asiantuntevasti ja innokkaasti.
Suosituimmat tuotemerkit