24.11.2014
Kiitos teille asiakkaamme, Partioaitta on Suomen arvostetuin urheilukauppabrändi Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen tekemän tutkimuksen mukaan. Tiedot perustuvat Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2014 -tutkimukseen. Tutkimuksessa selvitettiin 1008 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.
Partioaitta ohitti nyt Intersportin, joka on tänä vuonna toisella sijalla. Taloustutkimuksen teettämässä branditutkimuksessa 2014 mukana olleet urheiluliikkeet:
Budget Sport, Intersport, Kesport, Partioaitta, Sportia, Stadium, Top-Sport
Kolmatta tilaa pitää viime vuoden tapaan Sportia.
Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta.
Tutkimus tehdään joka vuosi ja alla kysyttyjä aiheita:
Saavutettu kärkisija on pitkäjänteisen työn tulosta, josta on kiittäminen koko Partioaitan henkilökuntaa. Emme olisi myöskään saavuttaneet tätä ilman aktiivisia, uskollisia asiakkaitamme. Kiitämme teitä nöyrästi ja aiomme palvella teitä jatkossakin asiantuntevasti ja innokkaasti.
Lue uutinen Markkinointi&Mainonta -lehdestä: Marmai
Suosituimmat tuotemerkit