Merkkiehdotukset

    Kategoriaehdotukset

      Hakuehdotukset

        Tuotteet

        Partioaitta on valittu alansa vastuullisimmaksi brändiksi Suomessa!

        11.4.2018

        Kiitos!

        Partioaitta on valittu alansa vastuullisimmaksi brändiksi Suomessa!

        Erityisen mielissämme olemme siitä, että kyseessä on suomalaisten ja asiakkaidemme tekemä valinta. Olemme ylpeitä saamastamme tunnustuksesta ja siitä, että strategiamme mukainen pitkäjänteinen työ vastuullisen toiminnan ja ympäristön huomioonottamisen osalta on huomioitu. Haluamme esimerkillämme kannustaa ihmisiä ja yrityksiä tekemään kestäviä valintoja myös tulevaisuudessa.

        Top 10 –listalla, johon on yhdistetty kaikkien alojen vastuullisimmat brändit, sijoituimme loistavasti sijalle 5. Tämä kannustaa meitä yhdessä tavarantoimittajiemme ja yhteistyökumppaniemme kanssa työskentelemään entistäkin tarmokkaammin kestävän kehityksen puolesta.

        Katso tulokset Sustainable Brand Indexin sivuilla »

        Top 10:

        1. Valio
        2. Kotimaista
        3. Fazer
        4. Tesla
        5. Partioaitta
        6. Prisma
        7. Fiskars
        8. Myllyn Paras
        9. VR
        10. S-market

        Mikä on Sustainable Brand Index™?

        Sustainable Brand Index™ on Pohjoismaiden laajin vastuullisuusnäkökohtiin keskittyvä bränditutkimus. Vuotuinen kyselytutkimus kattaa Suomen, Ruotsin, Tanskan, Norjan ja Alankomaiden isoimmat ja tunnetuimmat brändit.

        Sustainable Brand Index™ toteutettiin Suomessa nyt kuudennen kerran. Partioaitta oli tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana tutkimuksessa.
        Sustainable Brand Index™ tutkimus on perustettu Ruotsissa vuonna 2011 ja toteutettu Suomessa, Tanskassa ja Norjassa ensi kerran vuonna 2013 sekä Alankomaissa ensimmäisen kerran vuonna 2017.

        Arvioitavat brändit valikoituivat kyselyyn niiden markkina-aseman, liikevaihdon, markkinaosuuden sekä yleisen bränditietoisuuden perusteella. Kysely pohjautuu sosiaalisen vastuun ja ympäristövastuun osalta YK:n Global Compact -aloitteen 10 periaatteeseen.

        Tämä on kuudes vuosi, jona bränditutkimus Sustainable Brand Index listaa Suomen parhaiten kestävän kehityksen hengessä toimivat yritykset. Tutkimukseen haastateltiin 9 600 kuluttajaa, jotka kertoivat oman näkemyksensä 164 suomalaisyrityksen suoriutumisesta ympäristö- ja yhteiskuntavastuuasioissa. Jokaista tutkimukseen valittua brändiä arvioi vähintään noin 1000 henkilöä.

        Kestävä kehitys Partioaitassa

        Lue tarkemmin kestävästä kehityksestä Partioaitassa »

        Ympäristöbonus: Partioaitta lahjoittaa lähes 100 000 euroa ympäristönsuojeluun - Lue uutinen »

        Partioaitta sitoutuu muovikassien vähentämiseen - lue uutinen »

        double-arrows-up
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Melkein valmista. Klikkaat nyt enää vain sähköpostitse saamaasi vahvistuslinkkiä!
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Ole hyvä ja kirjoita oikea sähköpostiosoite