Merkkiehdotukset

    Kategoriaehdotukset

      Hakuehdotukset

        Tuotteet

        Tiedote 12.4.2019

        Partioaitta on alansa vastuullisin brändi Suomessa!

        Partioaitta on valittu jälleen toimialansa vastuullisimmaksi brändiksi Suomessa Sustainable Brand Index -kuluttajatutkimuksessa. Partioaitta sai kunniamaininnan vaatteiden kategoriassa ja sijoittui kaikkien brändien keskuudessa kymmenenneksi. Kuluttajatutkimuksessa on mukana yli 170 brändiä eri toimialoilta ja mittaukseen vastasi yli 10 000 suomalaista.

        ”Olemme todella otettuja, että tämä tunnustus ja palaute tulee suoraan suomalaisilta kuluttajilta. Teemme pitkäjänteisesti työtä vastuullisuuden eteen ja on hienoa, että työmme jälki näkyy ja sitä arvostetaan”, Partioaitan toimitusjohtaja Nina Ehrnrooth iloitsee.

        Partioaitta haluaa omalla esimerkillään edistää koko toimialan käytäntöjä entistäkin vastuullisemmaksi. Se myös ohjaa ja kannustaa ihmisiä tekemään kestävämpiä valintoja tulevaisuudessakin. Konkreettisena esimerkkinä Partioaitan ympäristövastuusta on Vihreämpi valinta -merkki, joka on kehitetty, jotta kuluttajien olisi helpompi tunnistaa ne tuotteet, joiden valmistuksessa on huomioitu eettiset ja ekologiset arvot erityisen tarkasti.

        Vastuullisimmat TOP 20:

        1. Valio
        2. Fazer
        3. S-market
        4. Prisma
        5. Myllyn Paras
        6. VR
        7. K-supermarket
        8. Fiskars
        9. Yliopiston Apteekki
        10. Partioaitta
        11. Kotimaista
        12. K-Citymarket
        13. K-market
        14. Finlayson
        15. Paulig
        16. Alko
        17. Vaasan
        18. Sokos Hotels
        19. Oululainen
        20. Hackman

        Katso kaikki tulokset ja raportti Sustainable Brand Indexin sivuilta »

        Mikä on Sustainable Brand Index™?

        Sustainable Brand Index™ on Pohjoismaiden laajin vastuullisuusnäkökohtiin keskittyvä bränditutkimus. Vuotuinen kyselytutkimus kattaa Suomen, Ruotsin, Tanskan, Norjan ja Alankomaiden isoimmat ja tunnetuimmat brändit.

        Sustainable Brand Index™ toteutettiin Suomessa nyt kuudennen kerran. Partioaitta oli viime vuonna ensimmäistä kertaa mukana tutkimuksessa. Sustainable Brand Index™ tutkimus on perustettu Ruotsissa vuonna 2011 ja toteutettu Suomessa, Tanskassa ja Norjassa ensi kerran vuonna 2013 sekä Alankomaissa ensimmäisen kerran vuonna 2017.

        Arvioitavat brändit valikoituivat kyselyyn niiden markkina-aseman, liikevaihdon, markkinaosuuden sekä yleisen bränditietoisuuden perusteella. Kysely pohjautuu sosiaalisen vastuun ja ympäristövastuun osalta YK:n Global Compact -aloitteen 10 periaatteeseen.

        Tämä on seitsemäs vuosi, jona bränditutkimus Sustainable Brand Index listaa Suomen parhaiten kestävän kehityksen hengessä toimivat yritykset. Tutkimukseen haastateltiin 10 300 suomalaista kuluttajaa, jotka kertoivat oman näkemyksensä 174 yrityksen suoriutumisesta ympäristö- ja yhteiskuntavastuuasioissa. Jokaista tutkimukseen valittua brändiä arvioi vähintään noin 1000 henkilöä.


        Kestävä kehitys Partioaitassa

        1 % ympäristölle. Vuonna 2018 keräsimme yli 100 000 euroa ympäristönsuojeluun. Lue uutinen »

        Tutustu Vihreämpi valinta -tuotteiden eettisiin ja ekologisiin kriteereihin »

        Lue tarkemmin kestävästä kehityksestä Partioaitassa »

        double-arrows-up
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Melkein valmista. Klikkaat nyt enää vain sähköpostitse saamaasi vahvistuslinkkiä!
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Ole hyvä ja kirjoita oikea sähköpostiosoite