Merkkiehdotukset

    Kategoriaehdotukset

      Hakuehdotukset

        Tuotteet

        Usein kysyttyä

        Verkkokaupasta ostaminen

        KUINKA TIEDÄN, ETTÄ PARTIOAITTA ON VASTAANOTTANUT TILAUKSENI?

        Tehtyäsi ja maksettuasi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Se on vahvistusviesti, että olemme vastaanottaneet tilauksesi.

        KUINKA VOIN PERUUTTAA TILAUKSENI?

        Et voi itse peruuttaa tilaustasi vaan sinun on otettava yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse. Jos tilauksesi on jo ehditty toimittaa, on sinun siinä tapauksessa palautettava paketti takaisin meille. Palautus on ilmainen käyttämällä Postin sopimusnumeroamme 612002.

        VOINKO VALITA TOIMITUKSEN ERI OSOITTEESEEN KUIN OMANI?

        Tällä hetkellä tämä ei valitettavasti ole mahdollista. Kehitämme verkkokauppaamme kuitenkin jatkuvasti ja tämäkin asia saattaa lähiaikoina muuttua.

        KUINKA PALJON OVAT TOIMITUSKULUT SUOMESSA?

        Yli 80 euron tilaukset ovat rahtivapaita kaikkialle Suomeen. Alle 80 euron tilauksista postimaksu määräytyy valitun toimitustavan mukaan. Pakettiautomaatti 3,00 euroa, nouto Postista 4,90 euroa ja toimitus kotiin 8,90 euroa. Nouto myymälästä on aina ilmainen riippumatta tilauksen koosta. Tarkista mahdolliset muutokset ja kampanjahinnat Toimitusehdot-sivultamme.

        Tuotteen palauttaminen

        MISSÄ AJASSA TUOTE TÄYTYY PALAUTTAA?

        Partioaitalla on verkkokaupassamme ja myymälöissämme 60 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

        HALUAN PALAUTTAA TUOTTEEN JA SAADA HYVITYKSEN, KUINKA TOIMIN?

        Vastaanotettuasi tilauksesi sinulla on 60 vrk aikaa ilmoittaa palauttavasi tuotteen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita, myös tarjoustuotteita. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Mukaan tulee liittää myös kopio lähetysluettelosta tai kuitista. Palauttaminen onnistuu veloituksetta Postin asiakaspalautuksena käyttämällä seuraavaa osoitetta:

        Partioaitta Oy
        ASIAKASPALAUTUS, SOP.NRO 612002
        Uusikatu 26, 90100 Oulu

        Voit palauttaa ostamasi tuotteen myös mihin tahansa myymäläämme.

        KUINKA PIAN HYVITYS MAKSETAAN MINULLE?

        Vastaanotettuamme tuotteen hyvitämme maksun tilauksella käytetyn maksutavan mukaan. Maksamme hyvityksen yleensä muutaman arkipäivän sisällä. Palautus kestää korttimaksuissa 1-3 pankkipäivää ja verkkopankkimaksussa 1-7 pankkipäivää.

        Palauttaessasi koko tilauksen maksamme mahdolliset toimitus- ja käsittelykulut sinulle takaisin.

        HALUAN VAIHTAA TILAAMANI TUOTTEEN, KUINKA TOIMIN?

        Vastaanotettuasi tilauksesi sinulla on 60 vrk aikaa vaihtaa tuote sinulle paremmin sopivaan. Vaihto-oikeus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita, myös tarjoustuotteita. Vaihdettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan.

        Palauttaessasi tuotteen postitse, voit vaihtaa ainoastaan tuotteen väriä ja kokoa. Liitä palautuksen mukaan kopio lähetysluettelosta ja kirjaa vaihtotoiveesi siihen. Mikäli haluat vaihtaa kokonaan eri tuotteeseen, voit tehdä palautuksen saamastasi tuotteesta ja uuden tilauksen tilalle haluamastasi tuotteesta.

        Käytä palautuksessa palautusosoitettamme sopimusnumeroineen, jolloin palautus on sinulle ilmainen:

        Partioaitta Oy
        ASIAKASPALAUTUS, SOP.NRO 612002
        Uusikatu 26, 90100 Oulu

        Saatuamme paketin lähetämme sinulle uuden tuotteen. Voit käydä vaihtamassa tuotteen toiseen myös missä tahansa myymälässämme. Ota mielellään ensin yhteys myymälään ja varmista, että haluamaasi tuotetta löytyy myymälästä, jolloin saat heti mukaasi uuden tuotteen.

        HALUAN TEHDÄ REKLAMAATION, KUINKA TOIMIN?

        Jos sinulla on mahdollisuus käydä jossain myymälässämme, suosittelemme sitä vaihtoehtoa. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse, jolloin neuvomme asiassa eteenpäin. Liitä sähköpostiin kuva ongelmakohdasta. Takuukysymyksissä ja virheellisiksi ilmoitetuissa tuotteissa ensisijaisesti korjataan virheellinen tuote. Mikäli korjaaminen ei ole mahdollista, asiakkaalla on mahdollisuus saada uusi tuote tilalle tai viime kädessä perua kauppa. Pääsääntöisesti vialliset tuotteet lähetetään edelleen maahantuojalle tai valmistajalle arvioitavaksi. Edellä mainitusta syystä takuuasioiden käsittely saattaa kestää noin 2-3 viikkoa.

        TARVITSEEKO MINUN MAKSAA KLARNA-LASKU, JOS OLEN TEKEMÄSSÄ PALAUTUKSEN?

        Laskun eräpäivän lähestyessä, kannattaa palautuksesta ilmoittaa myös Klarnalle. Jos vastaanotamme palautuksen ennen kuin Klarna-laskun eräpäivä umpeutuu, ei sinun tarvitse maksaa laskua. Palauttaessasi vain osan tilauksesi tuotteista, hyvitämme palautettujen tuotteiden osuuden laskultasi.

        Maksaminen

        MITÄ MAKSUTAPOJA VERKKOKAUPASSANNE ON?

        Verkkopankkimaksut kaikkien suomalaisten pankkien asiakkaille, maksukortit Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro sekä Klarna Lasku.

        MINULLA ON LAHJAKORTTI, KUINKA KÄYTÄN SITÄ?

        Kassalla sinulla on mahdollisuus käyttää lahjakorttia yhtenä maksutapana. Voit käyttää tilauksessa useampaa lahjakorttia sekä lahjakortin ja toisen maksutavan, esim. verkkopankin, yhdistelmää. Syöttämällä lahjakortin numeron, puhelinnumerosi tai sähköpostisi ja PIN-koodin, vähennetään lahjakortin arvo tilauksen loppusummasta. Et voi valita haluamaasi summaa, vaan lahjakortti käytetään aina kokonaan, jos sen arvo on pienempi kuin tilauksen loppusumma. Jos lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksen loppusumma, maksetaan tilaus kokonaan lahjakortilla, ja lahjakortilta vähennetään vain tilauksen loppusumman verran arvoa. Loppuosan voit käyttää myöhemmin.

        MINULLA ON ALENNUSKOODI, KUINKA KÄYTÄN SITÄ?

        Alennuskoodi syötetään verkkokaupan kassalla lahjakorttikenttään. 

        KOSKA KLARNA-LASKU LÄHETETÄÄN MINULLE?

        Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse toimituksen yhteydessä. Saat tilauksen toimitettuamme sähköpostin, jossa on linkki Klarnan laskuun.

        Toimitus

        MIKÄ ON TILAUKSEN TOIMITUSAIKA?

        Normaali toimitusaika on 1-5 arkipäivää. Ruuhka-aikoina, kuten alennusmyyntien aikaan, toimitusaika voi olla hieman pidempi. Jos tuotteen kohdalla lukee "Tämän tuotteen toimitusaika voi olla normaalia pidempi", tuote toimitetaan keskusvarastolta, jolloin toimitusaika on 6-10 arkipäivää. Saatavuustiedot verkkokaupassamme pitävät yleensä hyvin paikkansa. Jos kuitenkin tuote on päässyt tilapäisesti loppumaan, saattaa toimitusaika olla pidempi. Tällöin otamme yhteyttä sähköpostitse.

        MIKÄ ON TOIMITUSAIKA SUOMEN ULKOPUOLELLE?

        Toimitamme kaikkiin Euroopan Unionin jäsenvaltioihin. Suomen ulkopuolelle toimituskulut ovat aina 25 euroa ja toimitusaika 5-12 päivää.

        MILLOIN SAAN TIETÄÄ TILAUKSENI SEURANTAKOODIN?

        Toimitettuamme paketin, saat siitä sähköpostin. Huomioithan, että voimme lähettää tilauksesi useammassa paketissa. Saat näistä jokaisesta erillisen sähköpostin ja seurantakoodin. Tuotteet, joiden kohdalle on merkitty "Tämän tuotteen toimitusaika voi olla normaalia pidempi", toimitetaan keskusvarastoltamme. Näiden lähetyksien seurantatunnuksen aktivoituminen kestää yleensä 4-6 päivää, vaikka tilaus on matkalla. Keskusvaraston tuotteiden toimitusaika on yleensä 6-10 arkipäivää. 

        MISTÄ TIEDÄN MILLOIN PAKETTINI ON NOUDETTAVISSA?

        Jos valitsit toimitustavaksi Pakettiautomaatin tai noudon Postista, saat Postilta tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa. Jos valitsit toimituksen kotiin, Postin kuriiri soittaa sinulle ja sopii toimitusajan. Jos valitsit nouto myymälästä, saat sähköpostin, kun tilaus on noudettavissa valitsemastasi myymälästä.

        KUINKA PITKÄÄN POSTI SÄILYTTÄÄ PAKETTIANI POSTITOIMIPAIKASSA TAI PAKETTIAUTOMAATISSA?

        Postitoimipaikoissa ja pakettiautomaateissa säilytysaika on seitsemän vuorokautta.

        KUINKA PITÄÄN SÄILYTÄMME PAKETTIA MYYMÄLÄSSÄ, MIKÄLI TOIMITUSTAPA ON NOUTO MYYMÄLÄSTÄ?

        Säilytämme tilauksia myymälässä 30 vuorokautta, minkä jälkeen tilaus katsotaan perutuksi ellei asiakkaan kanssa ole sovittu toimitusajan muutoksesta.

        365-klubi

        MITEN JA MISSÄ VOIN LIITTYÄ 365-KLUBIIN?

        Partioaitta 365-klubiin voi liittyä Partioaitan verkkosivuilla www.partioaitta.fi/365klubi. Myymälässä henkilökuntamme auttaa liittymisessä.

        ONKO LIITTYMINEN JÄSENEKSI ILMAISTA?

        Kyllä.

        SAANKO JÄSENKORTIN LIITTYESSÄNI?

        Klubissamme ei ole jäsenkorttia. Jäsennumero toimitetaan sähköpostilla, kun liityt jäseneksi.

        MINKÄ IKÄINEN MINUN TULEE OLLA, JOTTA VOIN LIITTYÄ KLUBIIN?

        18-vuotta.

        MITKÄ OVAT PAKOLLISIA TIETOJA LIITTYESSÄ 365-KLUBIIN?

        Pakollisia tietoja ovat nimi, puhelinnumero, sähköposti, syntymävuosi sekä osoite, jos tilaat 365-lehden.


        VOIKO PERHEENJÄSENIÄ LIITTÄÄ SAMAAN JÄSENYYTEEN?

        Ei voi. Jäsenyys on henkilökohtainen.

        OLEN REKISTERÖITYNYT PARTIOAITAN VERKKOSIVUILLA. ONKO TÄMÄ SAMA ASIA KUIN 365-KLUBIN JÄSENEKSI REKISTERÖITYMINEN?

        Ei automaattisesti. Voit kuitenkin helposti päivittää verkkokaupan asiakastilisi klubin jäsenyydeksi verkkokaupan Oma tili –osiossa kirjautumalla ensin sivuillemme.


        OLEN PARTIOAITAN UUTISKIRJEEN TILAAJA, OLENKO AUTOMAATTISESTI MYÖS 365-KLUBIN JÄSEN?

        Et ole. uutiskirjeen voi tilata myös ilman liittymistä 365-klubiin. Voit tarkistaa jäsenyytesi sekä liittyä jäseneksi Oma tili -osiossa.


        MILLOIN 365-LEHTI ILMESTYY?

        Kevään numero ilmestyy maalis-huhtikuiden vaihteessa. Syksyn numero ilmestyy elokuussa. Talven numero ilmestyy marraskuussa. Lehti postitetaan kotiin lehden tilanneille klubilaisille, jotka ovat tehneet vähintään yhden ostoksen viimeisen kolmen vuoden aikana sekä uusille klubilaisille. Lehden digitaalinen näköislehti on maksutta luettavissa Issuu-palvelun kautta kaikille lehdestä kiinnostuneille.


        VOINKO LIITTYÄ 365-KLUBIIN, JOS EN HALUA SAADA 365-LEHTEÄ KOTIIN?

        Kyllä voit. Klubiin liittyessäsi voit valita haluatko tilata myös 365-lehden.


        VOINKO REKISTERÖITYÄ PARTIOAITAN VERKKOKAUPPAAN LIITTYMÄTTÄ 365-KLUBIIN?

        Kyllä. Voit halutessasi luoda asiakastilin Partioaitan verkkokauppaan liittymättä 365-klubiin. Voit milloin tahansa jälkeenpäin liittyä 365-klubiin.


        TALLENTUVATKO OSTOSTENI KUITIT TILILLENI 365-KLUBIN JÄSENENÄ?

        Myymälässä tehtyjen ostojen kuitit eivät tallennu asiakkaan tilille tarkasteltavaksi.


        TIETONI OVAT MUUTTUNEET, MITÄ MINUN TULEE TEHDÄ?

        Voit muokata omia tietojasi, esim. sähköposti, nimi, osoite, puhelinnumero. Tietoja pääset muokkaamaan kirjautumalla omalle tilille. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse.


        EN OLE VARMA OLENKO JO LIITTYNYT 365-KLUBIIN TAI ONKO MINULLA ASIAKASTILIÄ VERKKOKAUPASSA. MITEN VOIN TARKISTAA ASIAN?

        Voit tarkistaa oletko 365-klubin jäsen kirjautumalla sivuillemme. Voit tilata uuden salasanan, jos olet unohtanut sen. Jos et muista käyttämääsi sähköpostiosoitetta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.


        MIKÄ ON YMPÄRISTÖBONUS JA MIHIN SE KÄYTETÄÄN?

        Ympäristöbonus kertyy 365-klubin jäsenten ostoista. Kertynyt ympäristöbonus käytetään kerran vuodessa kyseiselle vuodelle valittuihin hyväntekeväisyyskohteisiin. Ympäristöbonuksen suuruus on 1% vuoden aikana tehtyjen ostojen kokonaissummasta.


        OLEN JO TEHNYT OSTOKSIA ENNEN LIITTYMISTÄNI KLUBIIN. LASKETAANKO NÄISTÄ OSTOKSISTA YMPÄRISTÖBONUSTA?

        Ei. Ympäristöbonuspisteet lasketaan vain siltä ajalta, kun olet ollut 365-klubin jäsen.


        JOS PALAUTAN OSTAMIANI TUOTTEITA, POISTUVATKO NÄISTÄ SAAMANI YMPÄRISTÖBONUSPISTEET?

        Kyllä.


        TULEEKO MINULLE PALJON UUTISKIRJEITÄ JA MUUTA MARKKINOINTIPOSTIA, JOS LIITYN KLUBIN JÄSENEKSI?

        Ei automaattisesti. Lähetämme markkinointiviestintää vain jos olet antanut meille siihen luvan. Uutiskirjeen ja 365-lehden voit halutessasi tilata kun rekisteröidyt tai milloin tahansa jälkeenpäin. Voit myös milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeen tai 365-lehden tilauksen. 


        MITÄ KAUTTA SAAN TIETÄÄ AJANKOHTAISISTA/UUSISTA EDUISTA?

        Informoimme 365-klubin jäseniä pääasiassa uutiskirjeen avulla. Tietoa löytyy myös nettisivuiltamme ja Facebookista.


        OLEN SAANUT SUOMEN LADUN JÄSENKORTILLA/SUOMEN PARTIOLAISTEN JÄSENKORTILLA ALENNUSTA PARTIOAITASTA. POISTUUKO TÄMÄ ETU KLUBIN MYÖTÄ?

        Ei poistu. Saat edelleen jäsenalennuksen. Et kuitenkaan saa jäsenalennusta 365-klubin tarjouksista.


        VOIKO OSTOKSET REKISTERÖIDÄ TILILLENI JÄLKIKÄTEEN, JOS OLEN MYYMÄLÄSSÄ UNOHTANUT ILMOITTAA JÄSENYYDESTÄ?

        Kyllä voi. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja lähetä kuva kuitista.


        OVATKO KLUBITARJOUKSET VOIMASSA SEKÄ MYYMÄLÖISSÄ ETTÄ VERKKOKAUPASSA?

        Kyllä, mutta myös paikalliset edut ovat mahdollisia esim. tapahtumien ja klubi-iltojen yhteydessä.


        VOINKO EROTA KLUBISTA JA POISTAA TIETONI ASIAKASREKISTERISTÄ?

        Kyllä. Ota yhteys asiakaspalveluumme.


        JOS EROAN, JÄÄVÄTKÖ TIETONI PARTIOAITALLE VIELÄ SÄILYTYKSEEN?

        Jos haluat erota klubista, laita tästä tieto asiakaspalveluun ja tietosi poistetaan asiakasrekisteristä. Pyyntö tulee tehdä joko kirjallisesti allekirjoitettuna tai sähköpostitse samasta sähköpostista, jolla olet rekisteröitynyt verkkosivuillemme ja 365-klubiin.


        VOINKO EROTA 365-KLUBISTA, MUTTA SÄILYTTÄÄ ASIAKASTILINI?

        Kyllä. Ota yhteys asiakaspalveluumme ja mainitse, että eroat vain 365-klubista ja haluat säilyttää verkkokaupan asiakastilisi.
        double-arrows-up
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Melkein valmista. Klikkaat nyt enää vain sähköpostitse saamaasi vahvistuslinkkiä!
        Uutiskirjeen tilaaminen

        Ole hyvä ja kirjoita oikea sähköpostiosoite